Träningen igår.

Kom hem halv 10 igår så hade ingen blogglust. Så jag berättar idag istället hur det gick när jag red i ridhuset uppe på Assleröd. I början var han så cool. Men när jag kortade tyglarna så blev han lite mer på tårna. Men när jag kände att han ville springa "ifrån mig" så saktade jag av för att inte behöva vara så stark i munnen.
Efter jag kände att han var lagom lugn eller vad man ska säga så fick han en liten skittpaus.
Sedan så började jag jobba honom efter uppvärmningen. Ibörjan så var han lite stretig och dragig. Men som jag sa innan så saktade jag bara av till gångarten som var ett snäpp under.
Jag fortsatte jobba honom. Sedan så kom min kompis Frida in med hennes lilla ponny Minigårdens Kajsa "Kajsa".

När hon kom in för kände Keelane sig lite tyggare i miljön tror jag. Då så jobbade han riktigt med ryggen och var superfin. Tog även en liten galopp på slutet, hihi!

Sammanfattning: Superbra!

Filmkameran ville även inte sätta på sig. Så ingen film :(

Men ni får ha det så bra :)

/Linn

Kommentarer
Postat av: Therese ekendahl

Sv: neeej det e öungt men bara så du vet :) du får gärna ställa nära frågon i min frågestund då blir ja jätte glad :)



O va tråkigt att det inte blev någon film hade velat sätt dig o keelane ni verkar vara såå duktiga!!<33

2011-09-09 @ 09:36:08
URL: http://theresefabienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback