todayyyy.

Idag var det skola och det gick bra och så ;)
Sen åkte jag till stallet och så skrittade jag Lambada och det gick bra och i morgon så ska jag trava :DD.
Sen red jag Sputtnick lite, min bästiis ponnii och det gick bra,red inte så mkt utan försökte få han avslappnad och så och det gick jätte bra. Sen så red jag lektion inne i ridhuset och jag hade Netty och det gick bra, övade lite på framdelsvändningar och skänkelvikning och lite så och det gick bra.
Här är en bild på Ebba och Sputtnick ! ♥
¨
/Hanna

Kommentarer
Postat av: ebba

Känner henneXD slump asså :)

2011-09-08 @ 21:29:10
Postat av: Emme

Superfin bild!:)

2011-09-10 @ 13:45:52
URL: http://elitdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback