Skogen

Idag så fick det bli en tur i skogen. Det gick jättebra. Fast stackars Wilma hamnade efter hela tiden för att Wendy är en liten shettis och jag och Olivia hade ju dponnysar. Men det gick kanoners ändå ;)
Vi provade att ha grästygel på Kelly så att han inte skulle dra ner huvet och klia med huvvet på benet som han är helt hopplös på, haha!
Men det funkade inte alls bra :( Han vek lixom huvvet så han kom åt benet ändå. Ni kan inte fatta hur mycket han gör det. Mina stallkompisar har jag som vittnen ;) Men det är asjobbigt. Men tillbaka till ridturen.

Ja, sedan så ville inte Wilma trava mer så jag och Olivia travade lite före och galopperade även skittade :)

Men det var en sak jag störde mig på, jag glömmde kameran :@ IGEN!
Men nästa gång jag rider så lovar jag bilder, imorgon kanske?

Men ni överlever väl?!

//Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback