"Mamma började nästan gråta"

Idag när jag red så gick det så bra så mamma fick lite tårar i ögonen. Nästan jag med. Han gick bättre BÄST! Han fick för det mesta på tygeln. Och ni skulle sett hur han tuggade på bettet/grymta. När han tycker han är fin så pratar med mig. Så vi sitter typ och har en konversation jag och Kelly. Jag har faktiskt lärt mig lite av hand tecken på när han tycker han är snygg eller så, skit söt ♥
Vi tränade på att han skulle ha lika mycket i munnen och jag då tyglarna. Efter vi fick igenom honom. Då ni... KUNGEN KOM FRAM!

Mamma filmade massor och tog några få kort. Men det var ju filmerna jag hade tänkt, men nu blir det båda.... håll i er!!!!











Filmerna kommer i ett enskilt inlägg :)¨

//Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback