Hejsan ♥

Hejsan på er allesammans! Vi blir det allt fler och fler. Bara några ynka till så är vi snart uppe i hundratal!
Jag ska snart gå till skolan. Tror att det blir uggsen idag. Skitkallt och blåsigt och en marinblå jacka :)
Våran nya header/design är på väg! Och jag lovar att den kommer att passa som handen i handsken på denna bloggen. Den förmedlar kärlek ♥
Idag så ska jag rida i paddocken. Tränar nog på lite serpentiner,volter och sånt som gör att han skka bli uppmärksam. Men får ju se vilket hunmör han är på. Men jag hoppas på det bästa, annars så gör jag sånt som  mjukar upp honom.

Känner att jag har varit väldigt flitig nu det sistone. Läxorna - nästan klara, stallet - varje dag och rider/longerar - kompisar - så gott som varje dag.
Där se ni haha!

Men nu så ska jag gå ner och rota fram uggsen bland röran.
/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback