Gó morgon.

Har nyss vaknat. Igår så var det askul! :D Felicia i min klass var där så var jag med henne en stund där :)
Jag åkte allting förutom Atmosfear. Jag som hade t'nkt att åka den. Men hann inte :( Jag åkte uppswinget för första gången. Den var rolig :)

Vi åt även på min moster's resturang innan vi åkte till Liseberg :) Jag åt pommes fritt med ett grill spett, mumms ♥
Sussanne/Theresé tog hand om Keelane.

Det var väl det! :) Mamma har tagit några kort även filmat tror jag. Men observera att alla bilderna är tagna med en sony ericsson!!!

Idag så ska jag rida ut. Imorgon med :)

Idag så ska jag även på kalas till Theresé klockan 6.

Har ni varit på Liseberg iår kära läsare? (:

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback