20 dagars lista.

1. En favroritbild på din häst
2. När och varför jag började rida
3. Det här behöver jag träna mer på.
4. Det är jag bra på
5. Favorit bilder jag har tagit.
6. Alla hästar i stallet.
7. En sak som aldrig får hända
8. Min största rädsla inom ridsporten.
9. Om du skulle få byta liv med någon av bloggarna, vilken skulle det vara och varför.
10. 10 saker du inte visste om mig.
11. En låt som påminnner dig om en häst du älskar.
12. Min favoritgren.
13. Min hösta dröm.
14. Saker du gör dagligen.
15. Varför hästar och ridning mig att må så bra?
16. En bild som gör dig lycklig.
17. Hoppning eller dressyr?
18. Så här vill jag att mitt liv ska se ut om 20 år.
19. Något jag vill göra.
20. Mål med ridning.

Här har ni lite inlägg som kommer att ploppa upp nu under 20 dagar. Tar bara ett nummer per dag, och jag börjar vid 1:an xd

/Linn

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vinnarna av dagens blogg ute på bloggen, kolla i fall det var du! annars kommer nya chanser! :D kram!



http://sofieanderssoon.blogg.se/2011/september/vinnarna-av-dagens-blogg.html#comment

2011-09-17 @ 09:59:44
URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback