To Day.

Idag så ska jag jobba till 19.00 och sen ska jag till stallet och gå ut och gå med Lambada, mamma ska ta in henne lite tidigare idag typ vid 17.00. Idag så var jag och tog av henne bandagen och det såg fint ut under, men hon va lite varm på ena benet och det är inte så bra för då kan hon få inflamation men jag är inte säker eftersom jag var väldigt kall om mina händer, men vi ska iaf titta på det sen.
Hon blev jätte glad att få komma ut i sjukhage idag eftersom hon stog inne hela dagen i går (boxvila), men nu ska hon stå i sjukhage i 2 veckor så ska vi tillbaka på en tisdag.
Det kommer upp lite tidsinställda inlägg från mitt håll idag eftersom jag inte kan blogga förens i kväll.
Men ni får ha det så bra !
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback