Lite om Keelane.

Eftersom jag inte har skivit så mycket om Keelane i min och Hannas profil så tänkte jag göra det här och nu!

Keelane är en rödskimmel, men skimmrar lite blått i solen, konstigt?
Keelane är 8 år gammal och han fyller den förts maj. Han blev en "kille" innan jag köpte honom. Allstå blev kastrerad. Han har gått LA:1 med 70 % i dressyr och placeringar upp till reg. LB hoppning.
Han har hjärtat på rätt ställe, det är också gjort av guld ♥
Man kan lite på Keelane 110%. Om han går nått fel, så gör han det aldrig det med flit.
Min kompis Michelle var och provred honom. Jag fick veta det på bilddagboken. HAHA!

Här var lite om Keelane som vissa kanske visste och vissa andr ainte visste (L)


Bilden är tagen 5 minuter efter han kom hem till "mitt" stall ♥

/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback