Kunde inte låta bli...

Kunde inte låta bli. Så vi tar ingen bloggpaus, iallafall inte jag ;) Pratade nyss med mamma. Hon är nu och tältar med mina syskon och dom tar vägen förbi ullared imorgon. Mamma sa att hon skulle köpa 2 nya schabrak till mig, då jag bara har ett som passar sadeln och Keelane. Men jag är nästan säker på att hon kommer köpte lite mer saker till mig. Hoppas jag iallafall ♥ Så då behöver jag inte ka till torp, eller jo!
Jag måste ju handla en sak. Ett swarovskipannband. Men hörrni! Jag kollade runt och hittade ett mycket finare pannaband. Så jag lottar ut det till er istäället :D

Men nu så ska jag ner och kolla på beck!
Kommer några inlägg ikväll, håll utkik!

PS: Skulle det vara roligt med nån gästbloggare? :)


Detta va för länge sedan, HAHA :D

/Linn 


Kommentarer
Postat av: Therese Ekendahl

nu e vinnaren av gissa kändisen uppe kika in o se om det blev du kramisar o anmäl dig i den nya omgången :) jätte kul att du ville vara med <3 du får gäst blogga i vilket fall skicka din text till [email protected]

2011-08-04 @ 09:53:31
URL: http://theresefabienne.blogg.se/
Postat av: Therese Ekendahl

jätte kul att du e med i min tävling kramisar :) <3

2011-08-04 @ 10:22:09
URL: http://theresefabienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback