Home sweet home.

Nu så är jag änkligen hemma efter att gått upp 9:00 och sedan komma hem 15:00. Så jag har alltså vart hos hästarna i 6 timmar, sjukt!
Vi var hos Keelane först. Amanda red ut på honom. Min lilla skuttponny ville inte gå förbi ett var minishettisar, så han backade,blåste upp sig osv! Fick ingen bild på det :(
Sedan så fick han lite damp i skogen också, men det var inget större ;)
Men på vägen tillbaka så började han stegra, bocka och slänga sig, när hon red på vägen. Jättekonstigt!
Efter det så tog vi av honom alla skydd, sadel osv så fick han gå ut i hagen sedan.
Vi åkte upp till Nemo och så gjorde jag iordning honom medans Amanda lindade benen :)
Jag red, idag så gick det jättebra. Jag det är en sak jag måste träna på, och det är blicken. Men om man bortser från det så gick det kanon! Jag tränade på att hålla om och rama in honom, även lite öppna,sluta,skänkelvikingar och galoppökningar, för i galoppökningarna så vill han gärna byta galopp sedan vid staketet. Men med lite mer träning på det så kommer det gå helt felfritt! Amanda fotade och filmade när jag red igenom programet, jag fotade även lite på henne och Keelane ute i skogen (:
Men nu så ska jag ner och äta (har inte ätit på 5,5 timme).
Bilderna kommer sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback