Ryttare jag ser upp till, del 1

Julia Lundgren: Jag bara älskar sin stil i ridning, du rider så harmoniskt och mjukt. Du har verkligen gjort ett dunderbra jobb med Niels. Ni är som handen i handsken! ♥
Nellie Bentsson: Tycker du rider såååå underbart fint! Du gör ett sånnt bra jobb med din ponny, Stella. Du är verkligen värd allt!
Maria Drougge: Du rider också super bra. Du var varit min hopptränare och det gjorde susen för mig och Lillen. Du lärde mig verkligen hur man rider på rikigt.
Amanda Heriksson: Du är ju som stora syster. Jag gillar din ridstil och är dukig. Du och din häst Fjalar är väääldigt duktiga, det ska gudarna veta ;)
Del 2 kommer imorgon! ;) 

Seeeeee ya later on! 

/Linn

Kommentarer
Postat av: amanda h

awww :') <33 lillasyster <3

2011-09-13 @ 20:03:06
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback