Hej ♥

Nu är jag hemma från tävlingen. Jag kollade på massor av ekipage. Det var rätt roligt att se att så många verkligen red och flängde inte runt! Träffade även Nellie B och Linn O. Men vågade inte gå fram haha! Men jaja... Får ta det nästa gång jag ser dom (henne).
Det var en liten stackare som ramlade av i leran/geggan :( Men tror det gick bra inne på banan för henne :D
Jag stog för det mesta på framhoppningen där det blev bäst bilder. Får önska mig en systemkamera :P Men man vill ju ha allt haha!


Ska rida Keelane i skogen idag tänkte jag. Han vilade ju igår så då blir det skogen idag hihi. Ska nog bara skitta, kanske lite trav och galopp.



Snart så ska familjen åka på middag hos farmor. Så vi åker snart tror jag. Kommer hem vid 15 kanske.


Ska kanske tävla om 2 helger. Får se vad Maria tycker också ;) Min tränare alltså. Men jag skulle tycka att det varit superkul. Div II tror jag de é!

Det här blev ett rätt långt inlägg fast mycket "fakta" i. Hoppas ni orkade läsa haha!

/Linn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej är du intresserad av en tygkasse med häftiga texter? Den perfekta kassen som både rymmer laptopen och skol böckerna? Kolla då in http://tygkassar.blogg.se där du även kan special beställa din unika kasse för bara 80kr !

2011-09-11 @ 13:36:33
Postat av: Matilda

SV: Tack så hemskt mycket och tack detsamma :)!

2011-09-11 @ 13:46:34
URL: http://missbuttercup.blogg.se/
Postat av: johanna:)

fråga: Hur många gånger har du tävlat med Keelane ? och hur gick det , vilka klasser ?



Skulle vara kul att veta :)

2011-09-11 @ 22:29:31
Postat av: amanda

Snygg blogg!

skulle uppskatta om DU kommenterade min blogg oxå.

www.sweetfield.blogg.se

Tack!

2011-09-17 @ 14:13:00
URL: http://sweetfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback