Tankar.

Jag får alltid tanken upp ur huvet när man kollar på bloggar och dom har fotat hästarna tillsammans med sig själva. Då ser man oftast att dom inte har någon hjälm på sig. Då så frågar jag mig själv.
- Är det nödvändigt?
Jag tycker att man alltid ska ha hjälm på sig varesig hur "snäll" hästen är. Kan ska aldig säga aldrig! Kom håg det!
På en stor hästblogg så finns det en viss person/personer som nästan alltid rider utan hjälm när dom ska "finfota", but why? En hjälm kan kosta, men en ny hjälm kan man köpa. Ett huvut kan man inte betala! Det som skett har skett. Det går inte att ändra på det. EN HJÄRNA GÅR INTE ATT BETALA!!!
Kolla här, ett typiskt "finfota dag" Läs hela inlägget HÄR!!

Men en sak till er där ute i hästvärlden! Snälla, ha hjälmar på huvet när ni rider för guds skull!

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback