God morgon på er!

God morgon på er allesammans!
Inatt så har jag sovit underbart, somnade med tvn på. Men mamma stängde av den sedan ;)
Har ni sovit gott? Idag så ska våran familj och två andra familjer till SKARA SOMMARLAND! Det ska bli jätteroligt (Y)
Jag har några tidinställda inlägg som kommer att komma upp under dagen!
Igår så ploppade det upp massor i huvet, och det kommer jag att dela med mig av här på bloggen.

Vad tycker ni om headern och designen? Själv blev jag förälskad i den, färgen älskar jag... Denna bloggen tror jag det kommer gå bra för, magkänslan säger så. Vi hade redan öven hundra unika besökare igår, toppen (Y)

Men nu ska jag ner och åka bil, haha!

/Linn

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad roligt att ni tycker om designen! :) Jag är nöjd själv med den (L)

2011-07-25 @ 18:27:35
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback