De märken som ligger varmt inom "♥"



Märket kingsland tror jag nästan alla ryttare känner igen. Kingsland är ett väldigt känt märke inom ridsporten. Kingsland har väldigt fina och bra passform på deras olika schabrak, HISS! Men jag får faktiskt ge en diss till vissa av deras produkter då det är nästan livsfarligt dyra, haha, DISS!




HV POLO är ett märke som har kommit nästan upp i toppen på märkerna just nu inom ridsporten. Det har väldigt många olika sortes produkter, om man kollar på prislappen så är det ju helt okej på vissa saker. Hur många ridsportmärken är det som gör te.x uggs? Inga! En stor HISS får dom utav mig.



Tycker ni att jag ska skriva mer hissar och dissar om olika soters märken?


Kommentarer
Postat av: i i d z. [PHOTOGRAPHY]

hey! :D

allt bra idag? ^^



KRAM!

2011-07-24 @ 22:54:49
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback