Amanda sover inte över.

Tänkte bara meddela att Amanda inte sover över hos mig. Kolla videobloggen så fattar ni XD
Hon skulle grilla med sin farmor eller nått x) Men vi ska iallafall vara med varandra imorgon, och jag ska fota henne och Fjalar, porträtt foton (Y)
Kanske kommer några fina bilder på mig och Keelane? Porträttfoto alltstå ;)

Ska ut och springa/jogga snart, presenterar vinnaren av veckans blogg när jag är ute och springer :D
Kan ju vara lite roligt med lite annan natur av en videoblogg (:



PS: Var inte denna fin? Gjorde den nyss, en till hanna med såklart :)

Kommentarer
Postat av: amanda h

haha nej inte med farmor.. med några kompisar.. farmor skulle "kanske" komma x) haha underbara du!

sakanr dej! imorgon blir det bäst! <3 ♥

2011-07-30 @ 20:32:47
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback