Var ju på...

Var ju på återbesök igår och det gick bra, det gick mkt snabbare än förra gången, jag började med att springa med henne och sen longera och honb haltade inget så då gjorde han böjprov på henne och hon haltade lite men inte mkt men han gav henne samma som förra gången och så ska hon ha boxvila idag(onsdag) sen gå ut i hage och då ska jag skritta på henne först i 15 min sen längre och längre och detta ska jag göra i 10 dagar sen ska jag få trava på henne på rakt spår :DDD
Så vi ska tillbaka om 3-4 veckor så får vi hoppas att hon har blivt ännu bättre så jag kan sätta igång henne ännu mer sen :))
Det gick faktiskt lite bättre att ge henne lungnande't idag, men hon var fortfarande väldigt fjantig.
Sen i stallet så hade det varit en vatten-kopp som hade gått sönder i en av hästarnas boxar brevid så det hade läckt jätte mkt vatten in till Lambadas box så ägaren till hästen hade tagit ut Lambadas spån, så när vi kom hem med henne fick vi köra in spån.
Ni undrar säkert varför jag inte bloggar så mkt och det är för att jag HINNER inte jag har fullt upp med stallet det tar ca 2-4 timmar ibland och sen slutar jag inte förrens vid halv 4 och jag brukar komma hem vid 19.00- 20.00, men jag ska försöka blogga så mkt jag kan men det är svååårt.
/Hanna

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Har kört igång veckans blogg igen, var gärna med och ta chansen att bli sedd av över 1000 personer varje dag :)

2011-08-31 @ 12:01:24
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: WILMA S

sv: Tack Hanna! <3

2011-08-31 @ 12:03:17
URL: http://weilas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback