Trött chey.

Är väldigt trött idag. Gick upp halv åtta fast klockan ringde sju, hmm? Och då så hade jag vädigt brottom. Så jag sprang ner och slängde på mig hästkläder, tog en macka/glas med vatten. Borstade håret/tänder. Och allt detta gjorde jag på kanske 15 minuter.
Sedan så åkte vi och hämtade upp Amanda i stensjö. Åkte upp till stallet och gjorde iordning Keelane och sedan så gick vi ut med honom och amanda började rida. Han var inte riktigt på humör idag. Men Amanda jobbade igenom det så var det bättre sedan, sa hon :)
Hon travade också, och det såg faktiskt bättre ut i traven än i skritten.
Sedan efter 45 minuter så var han sååååå trött så hon red inte mer.
Jag red inte idag.
Vi svampade av honom, vilket han inte gillade, haha! Skutt ponny ♥
Han biter sig fast i ena sidan så han hade bitit sig i skinnet vid bettet, så vi tog på lite helosan, så läker det fint :)

Jag ska snart upp till stallet igen. Tord kommer och skor Keelane.
Idag så är det inte säkert att vi ska till stranden. Det är lite monligt. Men vi får se ;)

Jag ska inte rida Nemo idag för det ska komma en och provrida honom. Men jag ska kanske rida honom imorgon, men inget bestämmt än!

Ni glömmer väl inte frågestunden? :)




Kommentarer
Postat av: Sofie

Jätte roligt att ni är med i veckans blogg! LYCKA TILL!<3 Kram :D

2011-08-03 @ 10:16:11
URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback