superbra(y'

hahah jag är jätte dålig på att komma på vad det ska stå i rubrikerna :p
Men iaf Lambada var awesome idag ochså hon lyssnade jätte bra och halterna blev super bra :)<3
Tänkte svara på frågorna jag har fått på frågestunden så här kommer svaren :
Anonym.Till Hanna : hur länge har du haft lambada? Vad är ditt mål med henne? Gillar du att träna för Christina Petersson? Hur länge har du tränat för henne? Hur gammal är lambada?
svar;1. Jag har haft henne i snart 4 år.
2. Tror du menar i Dressyren ?, jag har inget direkt mål med henne, utan jag tävlar lite Lb:1:or så får vi se vad som händer sen skulle vara kul om jag kunde tävla lite La:1 or sen men vi får se vad som händer.
3. Ja, det gör jag hon är bra.
4. Kanske 3, 4 år.
5. Hon är 13 år.
Amanda H :till hanna.

1. vilket märke gillar du mest/minst.
2.finns det en häst du skulle bara vilja ha?
3. vad är det värsta du varit med om?
svar; 1. Jag älskar Mia's och Schockemöhle, jag gillar inte showmaster och scapa.
2. Ja, Lambada såklart men hon är ju redan MIN :D HIHII,annars är det Moorlands Totilas han är så sjukt fin.
3. hm, jag vet inte riktigt !

Kommentarer
Postat av: Sofie

:D Ska vi följa varann via bloglovin? :D <3

2011-08-04 @ 18:35:03
URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback