Intensiv träningpass!

Yvonne (Lillen ägare) sov här idag då hon inte hade nån bil igår. Så vi åkte upp till det stallet och stog i innan Säm. Jag red Lilla Grå (min förra lilla bponny). Det var skitroligt. Han var super gullig för han ville ju bara göra mer skolor osv hela tiden. Så när jag skulle svänga så gjorde han öppna 3 steg och sedan svängde för att tyckte att det var så kul! :D Sötnooos. Jag skulle rida han nån mer dag Yvonne om jag ville!
(mamma filmade) det ommer upp ikväll :D

Och nån dag i veckan så ska Helena Göteström komma och hämta mig så ska jag få rida hennes storhäst Nala. Jätteroligt! Så det blir väl nästan olika stall hela veckan XD

Och nu så ska jag ner och äta lunch för sedan så ska jag upp till Keelane och iväg och träna för Maria. Thihihi, blir ju nästan en hel hästdag. Ska fråga ifall mamma kan filma och kanske ta några kort!
Men annars så får ni "leva" med filmerna från Lillens ridpass!

Vill nån att jag ska skriva lite om Lilla Grå "Lillen" i ett seprat inlägg så kanske ni kan få lite mer humm hur han ser ut osv (:

/Linn

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skulle vara jättekul, så jaaa :D

2011-08-14 @ 14:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback