Fullt upp.

Idag har jag haft fullt upp, först gick jag upp vid 7.00 och så började jag jobba vid 8.00 och slutade vid kl 14.00, sen åkte jag till ebba och chillade lite sen gick vi ner till stallet och så mockade jag och så, sen tog jag in henne och ställde henne på gången, Ebba berättade att när hon kom hem vid lunch så stog sputte och bamsing utanför hagen och åt gräs, hahahah dom har rymt under buuus ponnier :')♥ Men iaf så borstade jag henne och sadlade och så och sen så skrittade jag och travade lite och lite galopp typ 2-3 m och hon var inte halt idag heller :D, men det är bara att vänta tills på Tisdag för då ska vi till Kliniken med henne och titta. Men under tiden så ska jag skritta och trava lite :)
Imorgon så har jag utsläpp så jag får gå upp vid 7.00 igen.. seegt men när jag väl kommit upp är jag jätte pigg !
Hur är ni på morgonen är ni morgonpigga eller morgontrötta ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback