Dagens ridpass

Idag så red jag Keelane i paddocken. Det blev så iallafall :D
Jag är helt målös på denna underbart fina ponny. Idag så var värkligen båda på topphumör, och han villa bara jobba mera! Det var jätteroligt att rida honom då, han sökte kontakt med mig hela tiden, och sedan när jag berömde honom så svarade han tillbaka, skitgulligt ♥ Det lät nästan som ett grymt (sånt som grisar gör,haha).
Mamma fotade, och bilderna visar verkligen hur han går. Jag red på pessoat idag så att inte behöva dra i munnen på honom. Ska rida på det några dagar framöver nu och sedan gå tillbaka till det vanliga tränsbettet :)













Det var alla bilderna, blev inte så många för mamma hade fullt upp med mig, haha ;)

/Linn

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilka fina bilder, men först och främst snygg ponny!

Fina ni är ! :)

2011-08-07 @ 21:18:58
URL: http://vildcheyernaa.blogg.se/
Postat av: E R I K A ♥

Hej söta du, hur är det? :)

Vill du få gratis presentkort på klädbutiker som t.ex. H&M, JC och Cubus? Då är det bara att bli medlem här: http://www.gratisklader.se/?r=198533

Det är 100% gratis och när man samlat ihop tillräckligt med poäng så får man ett presentkort på valfri klädbutik hemskickat i brevlådan :)

Hoppas du haft en toppen helg! Puss.

2011-08-07 @ 21:24:10
URL: http://lifeabouterikaa.blogg.se/
Postat av: Moa

jätte fina bilder :)

2011-08-07 @ 22:53:54
URL: http://skothaastar.blogg.se/
Postat av: Klara

Hej linn! Gud vilken skillnad de är på keelane nu!! Ser ut att funka väldigt bra mellan er nu! :) hon som rider keelane måste ha gjort ett väldigt jobb med honom?! Hon måste vara jätte duktig. Kan du inte skriva ett inlägg om henne??! Hade vart jätte roligt :) hoppas de fortsätter gå bra med er 2. Mega stor kram Klara

2011-08-08 @ 11:50:30
Postat av: Klara

Hej linn! Gud vilken skillnad de är på keelane nu!! Ser ut att funka väldigt bra mellan er nu! :) hon som rider keelane måste ha gjort ett väldigt jobb med honom?! Hon måste vara jätte duktig. Kan du inte skriva ett inlägg om henne??! Hade vart jätte roligt :) hoppas de fortsätter gå bra med er 2. Mega stor kram Klara

2011-08-08 @ 11:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback