Blandat!

Just nu så börjar det spricka upp lite på himlen, så då rider jag idag. Eller ska jag rida? Jag vet iallafall inte än. Kanske tumkör lite. Ingenting bestämt!
Men får se vad mamma tyckeer, men det lutar iallafall lite åt ridning.
Min lillasyster ska bli hästskötare på en liten shettis uppe i stallet. Så hon ska rida/pyssla om Wendy (som shettisen heter) tre dagar i veckan. Jag kommer då att hjälpa Wilma (syster) med ridningen ibland om hon vill. Det ska bli roligt :D
Eftersom hon då är i stallet oftare så kanske jag kan ladda upp massa bilder på mig och Keelane (: Roligt va?
Det tycker iallafall jag! Får se om Hanna har den sugen att ladda upp massa bilder, men det tror jag och hoppas ^^
Det blev lite annat! Jag skrev ju att jag inte kommer att uppdatera, men jag hade fel XD
Nu så ska jag kolla era bloggar! BTW, nu komenterar ju som galningar, toppen ♥

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback