tbx..

Har inte bloggat på ett BRA tag men jag har haft fullt upp ;s
Igår red jag min kompis ponny Salsa och det gick jätte bra red dressyr på banan och hon var jätte fin !
Sen red jag igen på ridskola för att jag kan inte rida på Torsdag då jag inte ens kan åka till Lambada för vi ska vara på skolan på kvällen med för det är föräldra möte och vi ska servera.. Så då ska mamma ta hand om henne och gå ut och gå med henne. Men på ridskolan så red jag Sussie en ungponny på 4 år, det gick jätte bra hon kändes jätte fin !
Sen så skulle jag rida Lambada och när jag var på fältet så höll hon på att fjanta så när jag inte var berädd så kastade hon sig åt sidan och jag ramlade av och hon sprang hela fältet och till stallet, och jag fick panik så jag ringde ebba så hon fick tag i henne och så skrittade jag ner till stallet, men det blåste riktigt mkt och började bli mörkt och då går det inte rida henne och jag vet att hon är så men aja..
Kan ju säga att jag har köpt fårskinns ludd till sadelgjorden eftersom hon har skav.
Så nu vet ni att jag inte kan blogga något alls i morgon, men ska försöka blogga lite idag,
Fina ponny♥

/Hanna

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Salsa älskling♥

2011-09-14 @ 21:10:23
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback