Stömavbrott...

Så är det när man bor ute på landet. Fick springa runt som en galing med ficklampa i hela huset för att hitta det mobila bredbandet. Haha, och jag sprang verkligen. Men får se om jag kan hitta någon bra bok som jagkan läsa ikväll och somna till. Så hela min kväll är "förstörd". Jag som hade planerat att sitta bänkad framför tv:n. Idoooooooooool. Men får väl se på youtube eller något annat sätt ;)

.

Internät på det mobila är även vääääldigt segt. Så nu när jag kommit in på blogg.se så ska jag blogga massa nu under kvällen. Blandannat massa tidinställda om strömen inte kommer tillbaka.



/Linn

Kommentarer
Postat av: Linn

SV; Venne typ på eftermiddan nångång :) ♥

2011-09-06 @ 21:13:29
URL: http://finasteponnyn.blogg.se/
Postat av: therese ekendahl

nu har ja fixat en header en ny header till er kolla bloggen för att se om den e bra :)

2011-09-06 @ 22:59:06
URL: http://theresefabienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback