Shooooobre! ♥

Har just nu vaknat och är helt lam. Kunde knappt gå på benen haha! Somnade inte förrän halv ett idag natt, och vaknade 8:00, lyckat! Men jag överlever iallafall och det är väl bra? ^^
Ska snart ner och käka frukost innan och, mamma och syrran drar iväg till stallet för en mysig uteritt med Olivia, jag på Keelane, Wilma på Wendy (syrran) och Olivia på Funny. Kameran är med :)

Kvällen igår var rolig. Vi åt först, sedan så satt vi och pratade lite, sedan var det tårta. Efter det så gick vi in på Tessans rum och pratade om våra händelser i "våra liv". Men det var lite kulit xD

Sedan så upptäckte vi att Linn hade missat andra bussen som gick till smögen så Susannde körde hem mig och den andra Linn!
Så jag kom hem ungefär 22:00. Var astrött också efter att ha varit på Lisse dagen innan.

Oj, nu är klockan 10. Måste gå ner och käka, bloggar mer sedan/ikväll.

/Linn


Kommentarer
Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

Godmorgon!

Allt bra? :)

2011-09-04 @ 11:12:16
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback