Longerade Wendy

Idag så fick ju Kelly vila. Men istället så hjälpte jag min syrra med Wendy. Jag longerade Wendy med syrran på ryggen, så hon fick träna sin balans lite. Men innan det så "longerade jag fram" henne, fick även ett par galoppsteg innan hon blev för trött. Men det gick super :D

Jag borstade och mös med Kelly. Han älskade det verkligen. Han är såå gullig, när ah njuter så går han framläpp som "gelé". Den verkligen "fladdrar" omkring haha! Gulliplutt ♥

Pappa mockade och jag fyllde höpåsarna samt kraftfodret.

Det här får Kelly:
Morgon: 2 kg hö, 3 dl musli, 1 dl pelletsmineraler
Middag: 2 kg hö.
Kväll: 2 kg hö.

Han står ju i sin sommarhage på dagarna så därför får han inte så mycket hö om han inte kommer in tidigare än vanligt. Han brukar komma in 17:00 eller senare. Vi försöker iallafall ta in honom så sent som möjligt beror på vädret också ;)

Men nu så ska jag fortsätta min redigering av bilderna :)


Träffade även min  förra lilla bponny Lilla Grå. Fick även ta in honom och borsta, min kille fortfarande <3333

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback