Lambada är halt :(

Igår jobbade jag som funktionär och det ska jag göra idag ochså.
Sen iaf när jag kom till stallet så mockade jag och fixade all mat och så som jag brukar och så tog jag in henne och ställde henne på gången och borstade henne och fixade henne fin :D Hon hade vit luva och mitt marinblåa schockemöhle shabrak, boots och benskydd, men när jag hoppade upp och skulle skritta så kände jag att hon haltade, och jag KÄNDE verkligen det, jag vet inte vad hon har gjort men antagligen har hon sprungit i hagen och sträckt sig eller något för när jag tog in henne så syndes hennes ådrår men hon var inte svettig utan bara lite fuktig eller vad man säger.
Jag blir så ledsen för jag vill verkligen inte att min bästavän ska ha ont :(<3
Men jag ska åka ut till stallet nu innan jag börjar jobba för att se hur det är med henne<3
Idag så jobbar jag mellan : 10.00- tävlingen är slut och på kvällen ska jag gå på tacobuffe.
Så då vet ni att jag inte kan blogga mellan 10.00 till kanske 15,16.00 och efter det ska jag till Lambada men jag hinner blogga innan tacobuffen så då kommer lite outfits och hiss och diss.
'
världensfinastevän<3
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback