Lyckad ridning today.

Idag så red jag ut. Men när vi hade kommit upp för en backe så var det först en hage med massa russ i. Dom kom springande mot mig och Keelane. Keelane blev lite stissig, men sen så blev han lugn igen. Sedan så kom det yttligare en hage, fast det var med araber i. Araberna var inte rikigt berädda på att vi skulle komma, så dom började ju att kuta. Och då fick Keelane ett litet spel. Han började bocka och stegra, jag ropade på Amanda (hon gick och hämtade mitt spö som jag råkade tappa påå vägen). Jag ropade på henne, såhon tog tag i honom så han inte skulle börja springa iväg. Jag hoppade av och hon hoppade upp, så jag är en liten tönt när det gäller sånt XD
Men då så red Amanda tillbaka och hon red lite i paddocken, och hon tyckte om honom (Y) sedan red jag honom och det gick super!.Vi tog även lite kort på den misslyckade uteritten och lite kort på Keelane i paddocken efter ett väldigt bra ridpass .

Klockan börjar bli läggdags, för vi ska upp klockan 7 imorgon :/
Men vi hörs ♥





Kommentarer
Postat av: Theresé - Dressageroyals

de är Aidermo's shettisar och b-ponny new forest :)

2011-07-31 @ 22:02:18
URL: http://dressageroyals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback