Lagat hage.

Kom nyss hem från stallet. Jag och mamma åkte dit upp för att fixa iordning det sista på Keelane's hage. Jag klippte bort lite grenar så att inte strömmen slutar att fungera. Det tog nog runt 20 minuter. Sedan så gick vi och hämtade tjejerna (Wendy och Beckie) för dom ska stå brevid honom. Eftersom han blir lätt lite orolig när han inte ser andra hästar.
Sedan så gick jag och mamma in i stallet igen och hämtade Keelane. Han var trött!
När han precis gått innanför stängslet så "slängde" han sig ner och invigde hagen med 5-10 rullningar. Så nu går min SKITPONNY i en ny hage, söööööööt ♥
Jag fotade när han rullade sig, men glömde självklart kameran i stallet *suck*.
Men jag ska ju upp i morgon morgon, så då kommer jag ju självklart ta med den hem.

Vad ska jag göra ikväll? Jo, jag väntar nu på att mormor och morfar ska komma hem med pizzorna som vi har besällt. Dom bjöd oss :D efter det så ska jag och mamma ut och springa. Kännder mig rikigt hurtig ;)
Det är faktiskt jätteroligt om man har gó musik i öronen vilket jag oftast brukar ha :D

Woops, nu kom nån in genom dörren, kan det vara mormor?

/Linn


Kommentarer
Postat av: Hanna

jättesnygg header :D

2011-07-29 @ 20:25:18
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback