Inte bra update

Sorry för att bloggen har lidit lite. Men jag har fullspeckade dagar, så hinner tyvärr inte sitta vid datorn så mycket längre :( Men jag gick upp kl 8:00, åt frukost, tog på mig lite kläder och sedan åkte vi och hämtade Amanda och sen direkt upp till stallet. Hon hade med sig ett lite ovanligare tredelat bett. Men hon tyckte att han var mycket finare på det andra (det tvådelade). Så efter hon hade ridit med det lite ovanligare så bytte vi till det tvådelade och då gick han genast lite bättre. Men det var ju skitmycket flugor, bromsar och blinningar på honom så han kunde inte rikigt konsentrera sig. Men mot slutet så gick det bättre, sa hon :D
Men nu så måste jag kila. Ska till stensjö och bada. Idag så är det superduperdunderbra väder, haha ;)
Efter vi har varit där så drar vi hem och käkar lite och sedan så ska jag och mamma ut och springa. Det gjorde vi faktiskt igår, vi sprang nästan hela vägen, och det var 3 kilometer. Man får ju börja så lixom (Y)
Men några tidinställda kommer. Men ni får ha en fortsatt trevig dag


/Linn

Kommentarer
Postat av: amanda h

va bra att det funkar med det nya bettet! det blir säkert as bra nu tror jag! ♥



angående filmerna så skulle jag laddat upp dom igår.. men datan segade och stängdes av så filmerna blev inte inladdade.. så får börja om .. men dom kommer! x) hahah "träolja " xD <3

kram <3

2011-07-29 @ 12:27:13
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback