Hemma från stallet!

Hejsan på er alla!
Jag har nyss kommit hem ifrån stallet. Jag började med att ta ut honom i stallgången och började borsta. Idag så var han faktiskt rätt ren jämfört med andra dagar. Sedan så gick vi ut i det blåsiga vädret och Amanda (min kompis) började med att rida, då hon ska hjälpa mig med ridningen lite nu framöver. Han var lite tjurig i början men sedan så började han släppa. Ibland så gjorde han små skutt, men det gick ju bra ;)
När han hade släppt till i nacken och hela kroppen så började han gå rikigt fint!
Då så fick jag hoppa upp. Och jag ska betona lösgjord för det var han rikigt! Jag skittade mest, men tog även små travstunder.
Sedan så skittade jag av honom. När jag skittade så kände man verkligen att han var nöjd själv, även jag var det (Y)


/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback