Han har haft det bra.

Hejsan på er allesammans!
Idag så vaknade jag väldigt tidigt, vid 9:30. tidigt för mig ;) När jag vaknade så tog jag på mig kläder, bortade hår/tänder. Sedan så åkte jag och mamma till stallet för att ta in Keelane, Wendy och Beckie. vi var lite oroliga att han har varit lite orolig. Men det var han inte. Han stog och betade under träden, lättad ♥
Jag vattnade Wendys hö, då hennes ägare (hon som äger gården) är på skara sommarland med sina barn :D
Sedan så åkte vi en bit, men fick vända då Sussanne skulle komma upp, och då kunde vi ju lixom hjälpa henne att ta in en annan hage med hästar/ponnysar :) Så då gjorde vi det!
Sedan så åkte vi hem. Jag gjorde lite havegrynsgröt med jordgubbs-sylt och mjölk, mummsfillibabba ♥

Så nu tänker jag lägga upp bilderna från igår när han rullade sig som en galning XD

JUSTE! Igår hade vi besökrekord, ni är bäst! Komentarerna bara rullade in, toppen! ♥
Så idag så kommer säkert uppdateringen vara på topp då Hanna ochså kan uppdatera ;)

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback