God morgon!

God morgon på er alla sötnosar. Idag så gick jag ju upp jättetidigt, vet inte varför haha! Men idag så ska jag inte rida. Har inte gjort det för ungefär 1 vecka nu, för vi har en som hjälper mig med ridningen då det inte går såbra för mig och Keelane nu. Hon försöker "rida in han" för mig. Förstår ni hur jag menar?
Bilder kommer!
Idag så ska vi även ner till stranden, skönt! Här i Hunnebostrand är solen skinande och hetare än någonsin, fatta att jag kommer bli som en kokt hummer, haha!
Men ni ska iallafall få en underbar uppdatering under hela dagen lång ♥


/Linn

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Kul att ni är med :) vinnaren dras ikväll

2011-07-28 @ 10:05:01
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vinnaren av dagens blogg är uppe, vann ni inte? Det är bara att anmäla sig igen! :)

MVH Emelie

2011-07-28 @ 21:23:25
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback