Fullt upp.

Som rubriken lyder så har jag haft fullt upp idag.
Vid 11 så åkte jag till stallet och så fotade jag Ebba när hon hoppade Tara och det har ni sett en bild på.
Sen så har jag och Ebba chillat lite och så red jag Ipson och det gick bra vi red ut :)
Sen så red jag och Ebba ut och jag fick rida Sputte :)
Ska tillbaka till stallet sen och ta in hästarna, det är så skönt för dom att vara ute senare nu på sommaren.
Har ni era ponnyer/hästar ute på sommaren eller står dom inne på natten ?
Själv har jag Lambada inne för det är så himla mycket flugor och sen är det rätt så skönt för dom att stå inne på natten så att dom får vila. I stallet där jag har Lambada så får dom vara ute till 8-9 på kvällen om det är fint väder :)
Har ju hoppat idag men det skriverjag om i ett annat inlägg :)
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback