Edward Gal.

Edward Gal är min stora IDOL, han rider så sjukt bra och jag tycker att det är så synd att han inte rider Totilas nu för dom var ett grymt ekipage, men nu får man inte se dom 2 tillsammans längre och det tycker jag är riktigt tråkigt :(
När man kollade på YT och såg Totilas dansa fram och Edward sitter helt stilla och man ser knappt att han gör något alls, jag TYCKER att detta är sjukt hur man kan få en häst att lyssna så bra, man märkte verkligen hur bra Totilas trivdes med Edward. Jag tror säkert att han trivs lika bra med Matthias Rafh men jag vill fortfarande se Edward och Totilas.
Man kan inte mer än att bäva när man ser Totilas.
/Hanna

Kommentarer
Postat av: amanda h

a gud asså Tortillas e gryym! Edward med! fast jag hoppar xd



svar: ja visst e det bra! har inte provat dom helskodda men dom svarta e grymt sköna! jätte skönt tyg och enkelt att sitta med.. tycker inte det glider eller något som det brukar göra med valiga knäskodda lixom.. testa! dom e jätte bra!



kram.<3

2011-07-26 @ 11:21:51
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback