YEEHH !

Idag har jag haft fullt upp.
Först när jag kom hem från Malin så chillade jag lite vid datan sen åkte jag till Nässlan och red han och det gick jätte bra, han var snäll som vanligt !.
Och så åkte jag in till ridhuset och kollade lite.
Sen så åkte vi till Christina (min tränare) och kollade på stövlarna det fanns 3 st, en var för lite, sen en var för stor vid vaden och sen den jag köpte var helt lagom :D, den är jätte snygg, en Cavallo :D orkade inte ta kort på stövlarna idag men gör det i morgon om jag hinner.
Sen åkte jag till stallet och fixade hos Lambada och så red jag Ipson och sen skrittade Lambada hon var verkligen PIGG, men det blåste väldigt mycket ute och hon gillar inte det, hon gick och blåste hela tiden, men idag var hon inte halt så jag blev jätte glad, men jag ska ändå bara skritta tills vi ska till vetrinärkliniken :)
Men det var min dag.
Ni har blivit dåliga på att kommentera  nu, Kom igen nu !
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback