Videoblogg?

Ja, imorgon så har jag massa planerat. Jag ska bara vara hemma och chilla. Jag går upp när jag vaknat. Fixar iordning mig.
Flyttar ner kaninerna så dom kan äta sig feta med massa gräs i några timmar i sin lilla bur som jag byggt. Jag gör iordning med nyss hö/spån i buren.
Jag gpr även ut i koppel med dom så dom kan skutta runt ♥ Gör även en videoblogg (:
Jag går och tvättar bilen på utsida (tvättade insidan igår).
Sedan så äter jag nog nått mellan mål. Efter det så ska jag upp till stallet.
Tar in kaninerna i deras fräscha bur. Det ska faktiskt bli som en hel sanering. Ska skura väggar i den osv (:
Jag tänkte kanske börja med deras nya bur nån dag. Min ena kanin är ju gigantiskt, så för hans skull så gör jag det ♥
Så imorgon så kommer jag bara blogga på kvällen. Kommer kanske nått inlägg på morgonen. Men inget mer annars.
Kan ju vara lite skönt för den delen också.

Nu så är det sovdaxs.
Natti natti <3

/Linn

Kommentarer
Postat av: Josse

Jajjamen^^

2011-08-06 @ 23:27:22
URL: http://jokeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback