VARNING!

Hästmänniskor i Skåne, snälla läs detta. Just nu så sitter en 13årig tjej här & skakar för att kunna formulera detta rätt. Men jag bad Linn att publicera detta så jag kan uppmärksamma er på att hålla koll på era hästar. Detta gäller Trelleborgs trakten. Jag har nämligen 2 hästar, 1 stor häst & 1 ponny. Och nu är de så att mina hästar går vid vägen & min storhäst har blivit knivskuren. De är överblodådran på högerbal. Detta är ju menningen att ta dö på hästen, för de skulle gått på några timmar. Men antagligen så har någonting hänt (att någon kört in på uppfarten, att min ponny blivit agresiv, att min häst sparkat eller vad som!) för att såret de blev. Men de blev inget som blev jätte allvarligt. Men mina grannar har också fått sin häst knivskuren, & då är de under bogen. 2 hästar i Lilla Beddinge har också blivit knivskurna 2(!) gånger! De är en häst som blivit opererad pga av att den blev skuren. Så har ni hästar i närheten håll koll! För jag kan säga att de är helt sjukt, var ska jag ha mina hästar för att dom inte ska bli skadade? De finns hästar som blivit skadade I stallet! Så var ska mina hästar vara trygga? Jag kan inte ha mina hästar någonstans, utan att vara rädd att något ska hända. Detta är polisanmält & dom skulle köra ut. Och eftersom mina hästar går vid vägen är de lättare för poliserna. Men jag är jätte rädd & detta var min värsta mardröm för ett år sen när de hände några andra hästar. Så snälla var uppmärksamma på era hästar & sprid detta vidare!! Jenni / lindwallforlife.blogg.se

/PONYROYALS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback