Uteritt med bäbis ♥

Idag så red jag och min syrra Wilma ut i skogen tillsammans med Mamma, mamma gick, Wilma red Wendy och jag Keelane. Det gick jättebra! Vi red barbacka, en sak som jag har en väldigt stor forbi av är när det kommer in hår på benen/låren från hästens päls, det räcker att jag bara tänker, eww! Hahah va jag är klantig XD
Men men, vi red en runda som vi brukar kalla Jesper. Man rider typ på en liten grusväg hela vägen, men om man tar extra rundan så rider man i tät skog. Men det är ju ändå massa berg/träd osv, men bara en liten "väg", haha kan inte förklara bättre x) Hoppas ni fattar ändå...

Så ja, det var dagens "ridpass".... Imorgon blir det dressyrträning för Maria Vikingsson, bilder kommer eventuellt! :D

/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback