Uppe 9:00 imorgon.

Hejsan på er alla. Ja, imorgon så ska jag gå upp kl 9:00 för att Amanda ska rida Keelane igen (: Men denna gången så ska hon rida ut. Förra gången så garnade han sig ju totalt. Så hon ska prova att rida ut imorgon. Bilder kommer troligtvis, men lovar inget!
Sedan på dagen så har jag ingenting planerat! Jag ska väl ut och jogga på dagen. Och tvätta mammas bil utvändigt (tvättade invändigt idag).
Men om det regnar osv så ringer jag nog en kompis, men annars så vet jag faktiskt inte. Men någonting vill jag hitta på. Jag hade ju en riktig slappar dag i dag. Men det var väöbehövande.

Är det någonting som ni vill att jag ska skriva om? :)


Kommentarer
Postat av: Theresé - DressageRoyals

Sv; har sett massa som gjort :)

2011-08-05 @ 22:00:00
URL: http://dressageroyals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback