Tumkörning!

Hej och god morgon på er alla!

Jag och mamma ska snart åka upp till stallet. Idag så ska mamma tumköra för Mia Söderberg. Mamma har bara tumkört för henne en gång innan, så vi får se hur detta går idag, men det kommer säkert gå bra... Hoppas jag ;)
Så idag så rider jag inte. Imorgon blir det en tur i skogen eller lite dressyr i paddocken, men vi får se vilket väder det är också.
Idag när mamma ska tumköra så kommer jag ta med mig filmkameran. Det är så bra för att man kan fota när man filmar också. Så det kommer både film och bilder. Jag vet inte om jag kommer att ladda in dom efter jag kommit hem eller ikväll. Men det beror ju också på om vi ska åka nån stans, eller om jag ska vara med en kompis! :)

Om ni undrar varför vi tumkör honom är för att få så mycket varation i sitt arbete!

/Linn


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tömköra heter det ;)

2011-08-27 @ 11:10:43
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback