Till Keelane ♥

Asså, satt nyss här med glädjetårar i ögonen. Hörde på denna låten. Då kom alla känslor. Jag skulle haft den i stallet med hörlurar i öronen vid hans närhet ♥
Kan ni fatta hur starkt våran band har blivit på 3 månader? Jag har ju haft honom i endast 3 månader.
Jag minns i början då du var som en kanon efter kastreringen, jag var lite rädd för dig. Jag var tvungen att ha enn spö i handen när jag ledde dig så du inte skulle springa över mig, även hjälm!
Men nu så går han så gulligt bakom mig, jag behöver inte varken spö eller hjäm! Fatta, vårat förhållande har stärks så frukansvärt. Jag kan rida utan att gråta hela ridpasset, jag kan rida ett helt ridpass utan att skritta hela tiden som jag gjorde i början. Jag var rädd för dig..... då......... men nu så kan jag lita på dig till 1000000000xnått som inte finns %.
Kan ni fatta hur lycklig jag känner mig? Asså... nej! nu rinner tårarna :(
Men nu så kan jag bara inte att låta tårarna stanna inne i ögonen ♥
Här är då låten till dig älsking ♥

My soulmate.


/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback