snabbis.

Kör en liten snabbis nu:
Ska duscha nu så hinner inte uppdatera förutom detta inlägget, men var iaf på charlies och dom ska ta hem ett par marinblåa Jw- byxor (helskodda) så ska jag testa det, och så ska jag prova ett par ------- :))
Men imorgon så ska vi åka tillbaka med Lambada till Vaggeryd och kolla henne om det har blivit bättre för han visste inte helt säkert om det var hovledsinflation men vi får se imorgon, kanske lägger upp lite inlägg innan skolan i morgon, men vi höörss, puuusss.
Här är en bild på Bamsing sen förra gången vi var där, hon var jätte trött efter hon hade fått lungnande.
min älskade ponny♥♥♥
/Hanna

Kommentarer
Postat av: anna

fin häst!

jag har också köpt ett par jw-byxor ett par blå jag med.. Men jag har beställt dom för dom fanns inte i min strolek så nu längtar jag tills de kommer! :)

2011-08-29 @ 21:04:38
URL: http://annaojessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback