Snabba pix.

Ja, idag så har jag inte haft varken tid att vila eller sitta vid datorn. Som jag skev så gick vi ut och plockade svamp (kantareller). Vi var ute i cirka 1,5 timma. Vi hittade inte så många, utan kanske 7 stycken? Så imorgon ska jag och pappsen ut i skogen och plocka mera så vi kan ha en macka med stekta kantareller på, mumms ♥
När vi var klara så åkte vi hem, jag slängde i mig lite mat.
Jag och mammsen åkte upp till stallet. Pysslade om där. Bl.a med Keelane. Vi packade även in sadel, träns osv in i transporen. Vi åkte till Maria och tränade idag med för att få in ett bra flyt. Och det fick vi verkligen!
Han gick kanon, blev inte stressad, lyssnade kanon! Nu är vi påväg till toppen, så håll i er på tävlingarna nu alla som har dponnyer ;) Hahah!
Men det gick verkligen superduperdunerbra! Kan det bli bättre? Jag har ju redan allt som krävs! En underbar häst. Sedan, om dom går med huvvet rätt, det spelar faktiskt ingen roll för mig, utan för mig så är känslan det jag ska gå från, sedan så kommer ju nacken och allt som man vill ha med i ett paket tillsammans med känslan! Så äre! ;)
Blev lite arg :@
Hur kan jag glömma kameran hemma igen? ;s Blir verkligen besviken på mig själv! Men jaja, jag tränar ju fler gånger ;)

Imorgon så ska han vila, kanske kan fota lite om jag hinner. På lördag så ska jag med Linn larsson på tävling i Grästorp! Nån läsare som bor där? Finns på plats? Kom fram och säg "Hej" eller något? Jag bits inte ;)

Men nu så ska jag kolla bloggar och lite annat ;)

/Linn

Kommentarer
Postat av: frida

sv; är det en medalj? :D

kram

2011-08-11 @ 22:27:46
URL: http://nattstad.se/fridaparis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback