Rutiner innan och efter skolan.

Jag går upp klockan kvart i 7 på morgonen, går och tar på mig, sätter på plattången. Medans den värms så gör jag havregryns gröt.
1,5 dl havegryn.
3 dl vatten.
en skvätt salt.

Sedan så när den är klar så plattar jag håret, sminkar mig, bara mascara. Sedan så äter jag.
KLART!

Sedan så är det ju skolan, jag cyklar eller går nästan varje dag.

.

När jag kommer hem så tar jag en macka/frukt, efter jag ätit klart så gör jag läxorna, sedan så sitter jag vid TVn/datorn.

Sedan så är det "valfritt", kanske lite fel ord men...

Stallet... vid 5,6.

Hur ser eran dag ut innan och efter skolan/jobb? :)

/Linn

Kommentarer
Postat av: Pownie

Vakna 6:30/7 - käkar nått smått(ibland) - Borstartänderna, fixar facet sminkar mig /foundation & maskara - fixar håret - skolan - åker till stallet - tar in hästen - tar av exemtäcke - ryktar saldlar/tränsar - rider - fixar hästen å ger mat samt smörjer exemställen & lämnar hästen - fyller vatten - mockar & sopar - äter - läxor - fotar & hemåfixa

2011-08-25 @ 16:08:35
URL: http://powniebrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback