Ni är Grymma!

Kan bara säga att ni är grymma, kommentarerna rullar in och många besökare fortsätt så.
Lambada var hur pigg som helst och typ taktade och gick ner i dikerna och sparkade backut, men jag red lite på slingan och det gick bra förutom att höll på att fjanta sig och så :).
Men imorgon så åker vi till Vaggeryd och ska kolla det med benen, för jag känner att det är något, så det är bra att dom ska kolla upp det, hon är inte halt så att det syns nu, men jag känner att det är något, för hon har inte sånt steg annars.
Men jag har 2 bilder som är bra, om ni vill se dom andra så får ni kommentera.
Vi var tvungna att gå in i skogen för Claaes körde, så då fick vi stå och vänta lite.
/Hanna

Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Åh, mysiga bilder :)

2011-08-15 @ 11:09:54
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback