Mina bästa minnen i sommar

Jag har hunnit med en hel del denna sommaren, så jag tänkte dela med mig av dom minne som jag har haft!



Vi var på Falsterbo i sommar, första gången jag var där i hela mitt liv, träffade bland annat Malin B och Minna Telde satt i sin stora hästbuss bakom oss i en bilkö, rätt coolt =)
Jag träffade även härliga Emmie och Michelle som dansade på stolarna XD


Bara någon vecka efter Falsterbo så åkte vi till Skara sommarland med mamma/pappas kompisars familj och en till familj, det var jättemysigt :)




Vi var och campade på Daftö camping i 2 dagar och 1 natt, det var jätteroligt, vi träffade även några andra barn som vi bodde granne med, vi var med dom hela kvällen :)



Träffat/ridit min förra ponny! Det var en underbar känsla, Lillen ♥



Våran blogg startades även i sommar! :D

/Linn


Kommentarer
Postat av: dite

har lagt till er nu :)

eran tur :p

2011-08-21 @ 13:19:26
URL: http://afroditeedreflo.blogg.se/
Postat av: dite

vi kan väl göra länkbyte klockan 4? :)

2011-08-21 @ 13:49:01
URL: http://afroditeedreflo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback