Märkes nörd?

Jag har fått rätt många komentarer om att jag är märkes nörd! (Fast på min förra blogg). Men jag har faktiskt inga saker från några diräkt "stora" märken. Men det kan dock se ut som det. Men jag bryr mig faktiskt inte så mycket om det. Visst kan det ju bara fint, men jag tycker faktiskt att man får ha som man vill!
Jag väljer och inte ha många märkes saker. Och då så är det väl bara att accseptcera det?
På tävlingar så brukar nästan alla mina och hästens klädsel vara märkessaker. Men det är då!
Jag kanske nöjer mig med ett schabrak från hööks för 100 kr, och kanske väljer bort ett kingsland schabrak för 500 kr te.x. Jag är ingen märkesnörd!
Nu så kan jag ju låta lite arg! Men det är jag faktiskt! Alla får väl ha på sig vad man vill i stallet?
Och jag ska ju försöka få ihop några outfitar! Men jag måste väl inte ha john whitaker för det? Jag kan väl lika gärna ha ett som är kanske snyggare från hööks? Jag tycker hööks kan ha lite fräcka saker och sticker ut. Det gillar jag!
Men kära läsare! Från och med nu så vill jag inte ha några komentarer från min och Keelane's outfit, okey?
För det är ju faktiskt mitt val! inte erat!
Jag har tagit bort cirka 5 komentarer om min och Keelane's outfit!
Jag börjar tröttna. Så snälla! Komentera inte sånna saker. Vi blir bara upprörda.
Om det inte passar dig, så behöver du inte komentera nått!


/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback